Torsdag,

ja nu har jag varit dålig på att uppdataera, igen..
men ja ska berätta lite dagarna.
ja skulle lagt inn ett inlägg i torsdags men datan lagga !

idag  red jag iaf, curry på lektion, han testade mig
inte o han lyssnade väldigt bra på skänkeln o va jätte pigg.. verkligen!
De va ju jätte bra när vi skulle öka o ha så få galoppsprång mellan bommarna
men sen fick jag då lite problem mär de skulle vara så många galopp språng som
möjligt, de va väldigt svårt o få ihopp honom, och så han inte saktade av till trav!
Men ja e supernöjd för de e inte så ofta han verkligen lyssnar på skänkeln! :)
när vi skulle trava av dem va de bara tryckatill lätt me vaderna så han skulle börja trava :)

PLUS ATT JA SKA HA HAN PÅ KLUBBHOPPNING NÄSTA SÖNDAG! (:



J a g  o c h  C u r r y

______________________________________________________________

Sen hade jag Voltige på Undra, o ja kan stå upp i trav utan problem nu,
o göra alla andra rörelser i trav!

Nu ska jag bara sätta dem i galopp!


U N D R A
_________________________________________________________________

Stallvärdsridningen!

Ja, ja hade Taz, vi gjorde framdelsvändingar, o ja fick till det, efter närgra varv :D
Kul fördelning av hästar. Vi skulle säga en siffra mellan 1-15, den siffran man sa
den hästen fick man som stog efter siffran! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0