Tisdag

Ja, dagen började med att väcka Lina 10 över 8 för hon
skulle åka med mig, men hon försov sig. jag sprang hem
till henne knackade på dörren som var olåst men ingen öppnade,
så jag öppnade själv o kutade inn till linas rum, o hon låg i sängen o sov,
hah så ja fick väcka henne o vi kom lite för sent till skolan, men ett grattis
till lina som lyckades göra iordning på 4 minuter, ! :D

Ajja skolan va braa, o ja vi tog lite kort medans vi väntade på motionen:


Alice o Oscar
 
Hah, Alice igeen o Felix :P


Liiinaa :)


Joel felix & Calle

Maja tog typ alla bilderna, så de kom ingen på henne, men på ena hennes sko, o mina skor xD

Blev inget stall idag, har suttit hemma o nött in NO läxan,
den måste sitta tills imorrn! Ska läsa igeom den ett par gånger till :P



Avslutar med en bild på mig som jag tog alldeles nyss :D


/ Nella Olsson




Kommentarer
Postat av: Matilda

Nella tycker om att smygfota killar ser jag :O ;D ahahahahaha

2009-03-04 @ 23:18:56
URL: http://tiildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0