Tisdag

Ja,idag har det vell inte hänt så mycket.
Skola då
Engelska-Datorena
Svenska-Datorena
Motion- haha vi skulle gå på led 2&2 för att hålla ordningen, typ förskola? men de höll typ 1 meter sen gick alla vanligt (:
So- Vi lyssnade mest på läraren o gjorde lite frågor om 2a världskriget.
Mat-  fy fasen kötbullarna har nog aldrig varit så äckliga förrut, asså jag överdriver inte men den va jätte mjuk o ja fick svälja ner den helt med vattnet, rena turen att den inte kom upp igen :S
Spanska- ja pratade mest, på spanska
Slöjd-Redovisade min spegel o började jobba med metall

Hahaha, jusste. Jaf blev nästan chockad när jag och maja gick till slöjden
såg jag helt plötsligt mimmi, jag hälsade jätte högt, tyckte jag o hon bara skrattade, haha
Haha, grejen va att maja hade hälsat lite tystare på sin kompis, så kom jag där o hälsade
jätte högt, o maja trodde att det var samma person, o ja kände inte ens henne, så maja
o ja fick också mycket skratt på vägen ut xD

Kollat lite i hööks katalogen o jag vill ha detta schabrak när jag tävlar,
är lite trött på bara vitt, jag vill ha färg (:


/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är klart du får följa med :D

2009-03-10 @ 19:35:19
URL: http://tiildans.blogg.se/
Postat av: Maria Roth

Det var snyggt! Schabraket alltså :D Sånt vill jag med ha...

2009-03-10 @ 19:59:32
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0