Söndag

Ja, idag har förmiddagen varit hemma,
ja gjorde inte mer än satt framför datan, o pluggat lite No (ekologi)

Men sen var det åka till stallet, på vägen stannade vi o handlade
på maxi o mötte amanda där :))
I stallet skötte jag Apurry (curry) jag började med att putsa sadel o träns.

Sen va de stå hos donna, o prata med Tingan, o gosa lite med donna samtidigt
som Fille försökte brodda penny, hhaah penny e en kul ponny, hon går runt i boxen
samtidigt som fille höll upp en hov, o fille  blev förbannad, rätt underhållande o kolla på  xD
Smarta Tingen löste filles problem genom att säga " de skulle gå bättre om du band
upp henne så hon inte kan gå runt " , kan ni tänka er, det hjälpte :P xD

Sen tog jag tag i Curry, Jag gjorde akrupressur, ryktade, kratsade hovarna, torkade ögonen
och mockade.

Ska duscha nu, kolla på tv o gå å sova de e ju månda imorrn, och skola :P

Emilia "Tingan" :)




Ja o Curry i somras, längtar till sommaren! :)


/ Nella Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0