Söndag, måndag tisdag

Ja, dålig uppdatering, men ska skriva lite om dagarna.

Söndag!
Ja de va då tävling, så nervös jag var över banan så jag glömde rida så han kom lite fel på ett
hinder och rev, men vad gör det? det kommer vell fler tävlingar ;D så jag är inte alls
missnöjd, de sista hindrena hoppade han ju hur bra som helst o var jätte framme (: men visst
var det lite synd att vi inte kom till omhoppning, Sara o ja får ta det nästa gång (hon rev också)! :)
curry är iaf den bästa ponnyn <3

Tack så mycet Jessica & Carro för ni hjäplte mig (: <33

-
Måndag,
Ja det hände vell inget speciellt.
Skola som vanligt men sen blev det BUS möte, super kul som vanligt :D
Och mycket skratt,
Nu är det klart att Jag, Fille o Jojjo ska åka på FULK, de andra kunde inte :(
men kul kommer det bli :) <3

SEN SKA US & BUS ÅKA TILL KOLMÅRDEN I MAJ!
Det kommer bli så kul! vi ska bo i en stuga o sova där!
Längtar till 1000 ! :)

-
Idag
Har vell inte hänt mycket. Skolan flöt på som vanligt.
Sen hem o senhandla, o sitter ja vid datan, men ska plugga
lite NO nu.

/ Nella Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0