Söndag

Jo, dagen började i stallet kl. halv 9, jag och Sanna hjälpte
Tingan med Stallet,
mockade, vägde upp hö (fast de gjorde hennes pappa)
sopade, körde med fodervagenen, hade inslägg, o hade
massa kul (: Vi åt Mcdonalds frukost me! (:

Sen kollade vi lite på Arnold träningen, ja o Millan fick stå på
banan o bygga upp hinder som de rev, sänka o höja dem
vi hade treligt, haha o eftersom ja o Sanna var trötta
så hade vi extremt dålig humår, hahaha xD
Jusste, Sanna o ja ska va med i samma klass på Söndag,
o Carro e så snäll som ska hjälpa både mig o Sanna på framridningen :) <3

Sen skötte jag Curry, akrupressurade, mockade, ryktade (:
Pratade med Maria o hon hade köppt en jättefin grimma till Ozo
från Tradera, Ska själv gå in o kika lite där nu (:



V I  H A D E  S T A L L E T


 Ozo med sin fina, nya grimma och Maria

/
Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Maria R

Åh herregud vad blek och konstig jag ser ut ;) Jag ska hämnas någon dag! Fast du är ju alltid söt så det kan bli lite svårt.. Hm.. (haha)

2009-03-08 @ 20:28:58
URL: http://mariarothhast.blogspot.com
Postat av: Sanna

Haha vi hade askul! :D <33 puss

2009-03-16 @ 17:08:32
URL: http://sannist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0