Lördag

Ja, lördagen har kännts lång.
Ja glömde skriva i gårdagens inlägg att ja va med Fille,
 de va så länge sen. Vi pratade mest o kolla på tv (:
<333

F E L I C I A

______________________________________________________________
Ja dagen då började med att vara stallvärd 
med Sarah o Jessica, o Jennifer (:

Ja o jessica hade Teori för ridlekisbarnen, det var kul,
de lärde sig vad borstarna heter, hur man går inn till
en häst på rätt sätt, o hur de olika borstarna andvänds, 
o sen fick de prova allt själva :)

Ja o jessica hade varsin grupp, ja Curry o hon Undra,
alla barnen ville ha Undra o ingen Curry, sen kom nettan
o sa att Jessica bitts o Nella är snäll, då gick nästan alla över 
till mig, hahahah söta små ridlekis barn :)


Sen blev det hem o vila o äta,

Sen blev det upp till stallet igen, för att sköta Curry
o Donna o gå med henne.
Samtidigt som jag gick med donna red Matilda Bigarreau,
Helt plötsligt Slängde sig Biggan o Tilda flög av  o donna blev rädd 
men allt slutade bra :), sen skulle ja ta o filma Tilda o Biggan, 
Jag går där superkoncentrerad med kamran och donna står 
helt stilla, snällt bakom mig.... tror jag. 
Helt plötsligt lägger hon sig, o rullar sig i spånet xD
hahahhaah va vi skrattade :D

Ryktade Curry jätte mycket också, gjorde akrupressur, o mockade :)

Ikväll vardet kolla på melodifestivalen , som var kass.

BILDER SEN DAGEN!


Edvin red sin sköthäst Tarok idag :)


Rilekisbarnen vi hade (:


J E S S I C A  <3


Leunora stog i sjukhagen 


Elin va där me :) <3


Matilda innan hon flög av ponnyn (: <3


Matilda efter hon flygit av ponnyn (: <3


Jojjo hopptränade för Arnold på Goofy (:


C U R R Y <3

Om 12 dagar fyller jag åår!

/ Nella Olsson
 

Kommentarer
Postat av: men bajs

varför stog leunora i sjukhage :o

2009-03-08 @ 00:07:33
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0