Fredag.... den trettonde

Yees, idag var det fredag o Bella fyllde år, gratta.

Ja o vi hade så klar 2 prov;
spanska- gick vell bra
matte; gick vell me bra (:

Idag va vi typ 12 i skolan,  när vi igentligen ska va 21.
A jusste, hurra för mig för jag fick
NÅR HÖGRE NIVÅ I KEMI, (NO) 
So (:
och i träslöjd xD

men sen så fick jag;
når målen i musik och
i idrott men där så gav han inte "når högre nivå" till nån, för han hade för lite underlag.

Dagen otur: Min nyckel gick av när jag skulle låsa upp mitt skåp i skolan, så jag fick knippsa upp låset.
Alltså jag tror på det där men fredag den 13!

Efter skolan var det gå till stallet,
ahhha ja o lina kom på att man kan bya ut  orden: kanske och nästan.
hah men sen kom vi på att de inte skulle gå.

- Ska du till stallet idag?
- Nästan.

ahahahahhaah
eller:
- Hur gammal är du
- kanske 13 år

hah , nä de funkar ju inte.

Väl i stallet tog jag hand om donna (:

                                           J A G  O C H  D O N N A

/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa, och sen finns det ju lixom fuskpäls :/, jag fattar inte att folk inte kan använda det istället!

2009-03-13 @ 22:04:28
URL: http://tiildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0