Stall hela dagen

Jaa.. rubriken beskriver min dag,
Hjälpte till Emilia med stallet sen var jag stallvärd, det är alltid roligt
men på lördagarna är det fakrtiskt en hel del att hjälpa till med och det
kan bli jobbigt när man inte hinner äta och blir trött för det och inte kanske
håller humöret på topp vilket man ska när man är stallvärd :) Vi får
bli lite fler till nästa termin! =)
Red Donna sen med och hästarna släpptes ut på bete.. så skönt för dem :)

Yes och om 9 dagar är det ridläger och jag undrar vilken häst jag får :)
Så har jag önskat iaf (;

Hihihih jaa.. hade lite tråkigt.. men 3an är jag nog för lång för tror jag men ajja :)

Ikväll blir det bara slapp vid Tv'n och datan (;

Nella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0