Havslättsdag och konfirmations träff..

Ja Havslättsdagen var väll som den var förra året,
dragkamp drakbåt volleyboll
men istället för drakbåt hade vi då femkamp.. ganska
tråkig faktiskt, mest sammarbetsövningar typ.

Jag skulle inte vara med i dragkampen så klassens tjejer bildade
de ett lag de förlorade de första 2 matcherna men sen hopopade
jag in istället för Lina för hon ville fotta då vann vi! de berodde inte på
mig det berodde på att alla i vårt lag blev tävlingsinriktade ;D tror jag iaf.
 
Efter havslättsdagen blev det hem, sen blev det upp till stallet och ta hand
om den lille söte ponnyn. Sen blev jag hämtad och då åkte vi till nån
konfirmationsträff.. jag ska konfirmera mig vilket jag inte e så pepp på
nu kanske.. de låter inte spc kul att behöva gå till kyrkan varannan helg,
men att det är en "ridgrupp" gör det hela lite roligare kanske.

Kvällen tillbringas vid Tv'n (:

Den lille söte ponnyn :D

Nella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0