Onsdag

Ja idag va de onsdag, snart är sommarlovet slut bara
2 ½ vecka kvar va? jag har ju gjort en hel del men tiden
har gått väldigt fort tycker jag, men samtidigt tycker jag
det var länge sen jag var på ridläger, lustigt :D

Idag har jag inte gjort mycket alls eftersom min mage har varit
lite mysko, mest suttit i trädgården och läst och solat, de va ju fint
väder här idag (:

Imorgon om jag mår bra blir det nog shoppingcentret Kupolen!
Det är nog mitt favorit shoppingscenter, inte alls jobbigt att gå runt
i som vissa andra shoppingcentrum och Kupolen har alla mina favorit-affärer :D


En liten bild på Kupolen då :D

Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Mimmi Bäck

Du är alltid jättesöt Nella :P



Japp det blir KTH för mig

2009-07-22 @ 20:02:40
URL: http://miimmi.blogg.se/
Postat av: malin

heeeej :D jag kommer hem den 10 augusti och åkder den 15 igen :)<3

2009-07-22 @ 23:59:41
URL: http://maalin1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0