Nu har jag gjort det igen!

Fy Nella! :D nu har jag gjort ett blogguppehåll.. igen !
Jag måste vara typ Jordens sämsta bloggeska, 

Men ska försöka börja nu igen, 

Under sommaren hade jag först ett Ridläger på ORK,
jag hade ponnyn Bigarreau. Jag lärde mig mycket och förbättrade
mycket, den sista dagen var det en kombinations-tävling alltså
en hopptävling och dressyr som de sedan slog ihop resultaten.
Jag är jättenöjd med hoppningen kom 2a men dressyren gick inte
lika bra, hon var väldigt okonsentrerad, fjantig och inte alls sammarbetsvillig,
men hon hade ju aldrig tävlat dressyr förrut så..

Sen har jag varit i Polen i 2 veckor, när jag har varit hemma har jag varit med kompisar och i stallet.
Igår kom jag hit, till Borlänge och ska va kvar här tills på Lördag tror jag :)

Nella Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0