Nu har jag me skaffat en blogg

Ja, som sagt, nu hat till o med jag skaffat mig en blogg,
ska vell försöka skriva varje dag, o lägga inn bildeer (:

Idag har jag vatt med lina hela dan,
o vi hade superkul o gjorde denna designen :D
älskareeej cooling xD
ajja, sen va jag hos lille ponnylutt, curry asså
o sköttehan, han e ju fööör söt,

här kommer en liten bild på han (:


Hah, jo, får ju inte glömma skriva detta:

Det bästa idag: Designen (:
Det sämsta: Har ont i halsen, o de brukar alltid vara en början för mig till hög feber! faan!

Kommentarer
Postat av: matilda

Kul att lilla nella har skaffat sig en blogg :D jag ska skaffa mig en hemsida snart ;) haha, kolla min blogg hur den ser ut, råkade förstöra hela desigen så det var bara att ta bort allt och börja om, fast jag orkar nog inte göra en design. Ska ju sitta med massa koder och ändra min hemsida sen. Suck! :P

2009-01-25 @ 20:39:53
URL: http://maatildaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskarey heh<3

nu fåru va me i coolinggänget som har blogg c;

STENCOOLT!

2009-01-26 @ 19:49:48
Postat av: Ohlssonn'

yoo , snygg blogg Nellagull :D



<3



2009-01-27 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0