Lördag

Idag blev det stallet vid 10, för jag är ju stallvärd :)
Vi hjälpte barnen o göra iordning hästar,
vi plockade bort en bana, städade lite.
Hjälpte till på lektionerna, ledde ut hästar och gjorde annat jobb :)

Sen efter insläppet var det Blåbärshoppning o jag
hängde lite i domartornet o hjälpte lilla jossan för hon skulle ha Curry,
o de gick jätte bra för henne o hon fick en rosett (:

Sen skötte jag om Curry och Donna ,
Curry gjorde jag inte så¨mycket med för han
gick ju med på tävlingen, men jag ryktade lite, mockade, körde in spån o putsade.

Med donna så; borstade jag av, gick i 15 min, gjorde maten, mockade, körde in spån.
Jag kom inte hem förens 7 typ :P

På kvällen blev det kolla på melodifestivalen,
va bra hon den sista var ja rös när hon sjöng opera, sånt ska man ha med i
den stora finalen där det är alla länder, för en sån låt väcker uppmärksamhet
o är inte som en låt i mängden :D

Kommer någon bild på.....



... CURRY xD


/ Nella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0