bloggen hinner jag inte med.

JA nu har ju skolan satt igång och jag har bestämt
mig att inte bry mig om bloggen för jag har redan tillräckligt mycket
att göra som är viktigare, nu till hösten har jag;

Skolan, börjar 8:an och får betyg! (jag nöjer mig inte med "ok" i betyg) :P
En Curry att ta hand om 4 dagar/veckan :)
Stallvärd
Ordförande i BUS, ja nu till hösten sätter alla möten, planeringar och aktiviteter igång och de tar mig lite tid :)
Jag ska konfirmera mig (!) Har ju hört att man ska till kyrkan varannan söndag + en massa andra träffar !
Ridning och voltige har jag ju också i veckan!

Så som ni kanske ser har jag en hel del annat som tar min tid! :)

Nella Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0