Uteritt och avsläng

Ja det blev uteritt! Hihih o vi fick typ välja själva vilken häst vi ville
ha och jag valde Curry såklart ;D Men herregud så som han var idag har jag
aldrig upplevt honom, fast detvar kul (;
vi red i typ 2 timmar o han var piggponny hela tiden! så fort vi skulle trava så skulle han självklart galoppera,
ja och när han vill så är han grymt stark så de hände t.o.m en gång att vi galopperade förbi jojjo o Magica
men han saktade som tur var när vi var bredvid dem.

Ja o sen så skrittade vi upp för den längsta backen i hjortberget, och sen skulle vi skritta ner för den :)
Men Nea på Somona o Malin på Ozo fick skritta hem.. för ozo blet så taggad när hon såg hjortberget
så hon var nog mer i luften än på marken.. men malin e ju så duktig så hon satt ju kvar:)

Ja iaf, när vi hade srittat ner för hjortberget, var curry helt lugn , men sen helt plötsligt bockade
han 2 ggr o ja flög ju av o dumma lila ponny det första han gör är ju självklart o börja äta,
hahaha misstänker att han ville bli av med mig eftersom att han inte fick äta när jag satt på
honom, men det funkade ju för han.. men sen när jag satt upp igen var han hur lydig som hälst
när vi travade o aristo framför oss galopperade så ökade curry bara traven lite o han stannade så fort jag
bad honom om det så ja kan ju inte vara sur på honom! :)Jag förstår att han blev så sugen på gräs att han inte 
tänkte sig för att jag kunde slagit mig :D

 
Bus ponny :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0