Stall, Sarah, Donken och mera stall

Ja rubriken visar hur min dag har varit.
Åkte upp till stallet för ja skulle ta kort på hästarna med Sarah,
Lina och Elise var ochså i hagen och fottade (:

Sen åkte vi upp till donken och köppte glass satt där länge
och skrattade massa. Maria stod i kassan me :)
Sen åkte vi tillbaka till stallet och tittade på när Maria och
Amanda red Ozo & Leunora, De är ju såå duktiga tycker jag !

Sen var vi bara mest i stallet, de e juså såå kul o bara vara där,
se hästarna, känna häst lukten, ta hand om dem och prata med alla som är där!

Jo jag tog ut Donna med lite i paddoken samtidigt som maria & sanna skulle rida Strawwe,
Och sen så gick vi lite utanför paddoken så hon fick äta lite gräs, Donna blir så rast lös när
hon står inne hela kvällen och eftermiddagen :/

Joo, jusste. Min kamera är så himla jobbig. Batterierna tar typ slut efter 10 min
när man laddat dem i ett dygn. Hur kul är det?  Sen sä är den hur seg som hälst
och hästen skulle nog  hinna gå 100 m innan kortet är taget så jag blev faktiskt inte
nöjd med någon bild. Sen så tycker jag inte att bildkvalitén är toppen heller. Bilderna blir så
ljusa, och tar man utan blixt blir de suddiga. Ja tråkit att säga det med tanke på att kameran är ny, menmen.


Curry


Curry


Undra


Hindi


Curry


Top Nawaro & Hindi


Magica


Ozo


Hindi


Femman


Amanda&Leunora
Nä, ja tycker inte att en kamera på 10 mpx, ska ha sån
dålig bild kvalité som den har på denna bild. detta med magapixel är överskattat.

Ja de va iaf några bilder som ja tog idag :)

/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: matilda

Men nella, det är inte kameran det är fel på, det är den som står bakom kameran! hah!

Lär dig lite inställningar så brukar bilderna bli bättre! :)

2009-04-13 @ 22:54:53
URL: http://tiildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0