Mogonpigg & SOL!

Haha jaa.. när jag vaknade imorse & tittade ut så hoppade
jag ur sängen, för vem vill slösa bort en solig dag?

Nu är klockan 9 och jag har precis ätit frukost, så jag hade
tänkt att ta cykeln till stallet tidigt, redan kl 10 räknar jag med
att vara där, jaa det finns ju alltid roliga saker man kan hjälpa till med! :D

Det kommer bli en heldag där,
Stallvärdsridning kl 13.00 - Hoppas vi rider ut i skogen, i det fina vädret & det är alltid lika mysigt med alla hästarna o de bästa människorna :)
Ridlektion kl. 16.45 Markarbete, på Somona tror jag.
Voltige kl. 18.00 Yey, bara för att jag börjar bli lite bra på det ;D
& Sen skulle ja o Fille handla tills imorrn & göra en skylt, haha vi får
prata om det för hon skulle rida vid 11.00 så då kommer ja ju me va i stallet

Gårdagen spenderades med Maja, Vi va på stan, Fikade, va hos mig fixa lösnagalar som ja aldrig mer tänker ha xD , åkte hem till henne, gick till stallet skötte curreburre & Tyson (hennes hund) följde med dit o sen gick vi hem till maja igen spelade gitarhero(stavning) & kollade på TV! :)

/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men hon kan ju hoppa högre! :P Men jag tycker också det räcker :)

2009-04-16 @ 10:46:30
URL: http://tiildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0