läs, hittar inte på någon bra rubrik :P

Ja gårkvällen var superkul, taack tjejor ! :)

Dagen, ja vaknade hos Fille för sov ju över där, 
Va stallvärd skrittade/skrittade av ozo för madde
Hopptränade henne, hjälpte till i stallet, tog ut hästar.
Förövrigt var det väldigt lungt idag, så ja hann kolla på hoppträningen :)
Sen va de Pay and Run hoppning, ja sprang o mimmi hoppade Toppen, 
haha vi blev feldria båda 2 ! (;

Meeen.. min dumma hals har börjat krångla igen, misstänker att ja
har blivit smittad av Sannis, hon har ju gått runt med halsont ett tag.
Och mitt imunförsvar har verkat somnat?
Hah.. ja, ja har iaf en svullen halsmandel, lite ont o är lite för varm i kroppen.
Men de e väll bara hoppas på att de blir bättre :)

/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Malin

Mensvärk Nella :P bli inte generad nu :D!

nu mår jag bättre :D!

2009-04-20 @ 19:28:47
URL: http://maalin1990.blogg.se/
Postat av: Malin

Mensvärk Nella :P bli inte generad nu :D!

nu mår jag bättre :D!

2009-04-20 @ 19:28:53
URL: http://maalin1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0