God morgon!

Ja klockan är bara halv 9 och jag är uppe och det är skönt att gå upp lite
tidigare. Men vart har det fina vädret tagit vägen? Det är ju bara molnigt..

Just nu vänar jag på att fille ska svara på mitt sms, men hon värkar inte
ha vaknat än.. tror jag. Hihi ska iaf va med henne idag :)

Sen blir det nog stallet, vill ju rida igen idag i Toves grupp.
Frågade helle (min ridlärare) för 1 vecka sen om jag kunde
rida igen i den gruppen, hon sa att jag skulle vänta lite och
fråga senare för de inte visste hur mycket hästarna skulle gå.. eller nått.
Ajja, sen frågade jag Helle i torsdags om det gick bra, då hade tydligen
Emma frågat 5 min innan mig (också i torsdags) och då sa Helle att hon hade förtur.
Ååhh.. så typiskt.

Ajja, men ska ringa och fråga för båda kanske kunde rida igen om det var någon ÅB (en som inte kan komma) :)

/ Nella Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0