Fullpackad dag ;D

Jusste jag glömde skriva om igår efter uteritten;
Jag red lektion, hade Somona De gick väll rätt
lungt i början men sen i mitten av lektionen tappade
jag tålamodet. Hon bara sprang ifrån mig och jag kan
ju inte sitta ner i hennes galopp för hon e så studsig så
jag kunde ju inte göra nått med sitsen, men sen bästemde jag
mig för att "börja-om-från-början" och det var då det gick som bäst.
Ja kunde hålla in henne, han var rätt lugn och öppna gick mycket bättre.
Det börjar sätta sig nu (:

Sen var det voltige och det gick som vanligt, förrutom att Undra kickade
till lina när hon skulle hoppa upp i trav så lina ramlade. Hoppas det gick bra! :)

Dagen kommer se ut såhär:

09.30 Stallet & köra hö.
Om jag hinner efter det så cykla till Maxi & handla med Fille.
Göra iordning hos Donna
Äta någonstans
Ta hand om Donna
16.00 Hos Fille baka tårta o fixa lite.
18.00 Kommer folket (:

Måste hinna Hem där npgonstans o fixa mig också :D

/ Nella Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0