Ett konstigt rivmärke

Ja idag när jag vaknade, stäckte på mig kände jag ett kostigt
rivmärke vid halsen som jag inte kan minnas att jag hade igår
när jag gick och la mig, det är ett ganska långt rivmärke också.
Det kanske är min katt som har busat eller så har vi haft främmande besök.
Haha ni fattar vad jag menar va?

Hmm vad ska jag göra idag då, har faktiskt inte planerat något.
Men ska kanske passa på att åka till stan o köpa födelsedagspresent
till Fille.. när jag ändå inte planerat något annat. Jo jusste sen ska jag ju ta
hand om Curry också (;

/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: elin m

du ahr väl fått en gastkram för att vi pratade för mycket om spöken i söndags (;

2009-04-15 @ 13:13:39
URL: http://elimm.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag ska vara med i 80 bara!

nöjer mig med att hålla henne lugn ;D haha

2009-04-15 @ 23:12:06
URL: http://tiildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0