Du blir det inget mer pausande (;

Nej nu tänker jag ta & börja skriva igen så nu blir det inget mer pausande!

Det är lov och det är supeer!
inte för att det har varit så mycket skola var sjuk i 2 veckor och i Österike men nu
mår jag bra igen så va i skolan hela veckan :)

Dagen har varit bra,
började med att gå upp, äta frukost sitta lite vid datan göra mig i ordning och sen tog jag
ut min katt lite som är helt knäpp, så fort hon går ut springer hon typ 5 varv runt huset och
sen springer hon in igen, ja jag tycker inte att det är normalt betéende för en katt men hon vill
väll tänka lite på "figuren" hhaha..

Sen blev det åka upp till det bästa stället, jo nämligen stallet :)
Tog hand om den bästa lilla ponnyn som alltid är så glad och söt.
Mockade me hos  Donna och gjorde hennes mat.
Alla där är så himla snälla o jämt glada haha Getosten hart fått nytt namn.. nämligen Kålroth asså Maria (:
O de va hon och sanna som var absolut roligast idag asså, länge sen ja skrattade så mycket.

Imorrn blir det Sarah, "Vi i stallet" träff, ta hand om Curry och GRILLKVÄLL hos Amanda! :)


Sööta Curryeburre <3


Felicia (:

/ Nella Olsson




Kommentarer
Postat av: Maria Roth

Hihi, vad söt du är :) Tack för kommentaren. Blev jätteglad!



Kommer tyvärr inte ikväll. Vi kom precis hem från jönköping och jag är kalastrött. men det blir fler kvällar! :)

2009-04-12 @ 19:22:04
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0