Denna tisdag såg ut såhär :)

Ja jag gick då till Fille o vi har planerat en massa kul tills
på fredag! Vi pratade massa o vi har hittat buss/tågresa
till Jönköping nu, super bra för om typ 2 veckor åker vii !! :)

Sen ringde ja till stallet o ja kunde rida igen i Toves grupp :)
Så vi åkte upp till stallet och jag skulle ha Tarok.
Jag blev glaad eftersom det var ååår sen jag red honom sist!
Men haha, skulle kanske inte blivt glad eftersom att det inte alls
gick bra. Snabbt o så sprang han förbi en gång o så krashade
vi nästan in i ett hinderstöd. Så jag är inte alls nöjd.

Men jag är så sugen på att ta en privatlektion ska gå in
på hemsidan o kolla vad de har för lediga tider :)

Jo jusste tog ju hand om Curry med för att Wilma inte kunde :)


Tarok :)


/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha aa annars hade han hoppat över oss :D

2009-04-15 @ 09:37:52
URL: http://sannist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0