Åh.. denna Långzoom kamera :)

Ja, jag & Sarah var ju och fotade och jag älskade hennes kamera.
Den hade hur lång zoom som helst och tog lika bra bilder som en
system kamera. Den såg precis ut som en system fast mycket mindre och mycket lättare.
Den tog kort med en gång och hade ett sånt bra batteri som min förra!

Jag var ju tvungen att gå in och titta på onoffs sida och jag hittade den! :)





Ja några bilder på den, den har en sån där bra uppfällbar blixt, eller vad man ska kalla det.
Ja men sen kostade den ju typ 3495 kr i butik och det är ju en del. Jag som inte brukar tycka
om att göra mig av med pengar :D haha.. men de e ju lite dumt att jag nästan nyss fått den
andra digital kameran som jag har nu.. menmen får vell se hur det blir :)

/ Nella Olsson

Kommentarer
Postat av: amanda

hehe, jadå :D

2009-04-14 @ 02:04:57
URL: http://amandanorrsen.blogg.se/
Postat av: elin m

haha , det är bara att börja spara! (;

2009-04-14 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0